Wervingscampagne

landingspagina night nanny

Opdracht: werving van Night Nannies

Bij babygeluk horen helaas ook gebroken nachten. Nannies at Night biedt uitkomst. ‘s Avonds om 23:00 staat je nanny voor de deur en neemt tot 07:00 de complete zorg over.  Zo kun jij lekker slapen en sta je de volgende dag vol frisse energie op.

Nannies at Night  wilde betrouwbare en goede Night Nannies werven. De criteria om een nanny te worden zijn streng, je krijgt tenslotte de verantwoordelijkheid over een pasgeboren baby. Je wilt dus van de daken schreeuwen dat je nieuwe nannies zoekt, maar tegelijkertijd wil je drempels opwerpen zodat de poule van ongeschikte kandidaten gering is.

Concrete oplevering

Kort gezegd richtte ik een speciale wervingspagina in en zorgde voor zoveel mogelijk verkeer naar deze pagina. Op de landingspagina gaf ik in hapklare blokken uitleg over de functie en de voorwaarden. Zodoende kregen we een beter resultaat in de aanmeldingen. Voor een uitgebreider antwoord, check onderstaande werkzaamheden.

  • Kort communicatieplan opstellen met de doelstellingen, doelgroeponderzoek en de strategie
  • Contentproductie: teksten schrijven voor de website en advertenties + beeldgebruik
  • Inrichting van de landingspagina: www.nanniesatnight.com 
  • Maken van een advertentievideo voor op Facebook (30 seconden)
  • Interviewen huidige Nannies en opstellen van testimonials
  • Q&A list opstellen voor social media
  • Inrichten van de facebookcampagne
  • Meten is weten optimaliseren! Tussentijds analyseerde ik het bereik, het aantal doorkliks en de voltooide registraties. Met die kennis optimaliseerde ik de advertenties naar de beste conversies.

Deel dit bericht

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

© Schrijver met een missie