Workshop Contentstrategie incompany

MS_blog_cover_13 copy

Hoe val je op op social media? In deze workshop gaan we aan de slag met creatieve manieren om je boodschap over te brengen en maken we een strategische contentkalender. 

Wat kun je verwachten?

Mensen scrollen gemiddeld 9 meter door social media. Herkenbaarheid en creativiteit zijn belangrijke factoren om op te vallen. Vanuit dit gegeven werken we een contentkalender uit met creatieve rubrieken en zoeken we uit welk soort en type berichten er bij jouw organisatie passen. Daarnaast leer je met behulp van een contentkalender hoe je social media gestructureerd en efficiënt inzet. 

Workshop op maat
Bij deze workshop ontvangen deelnemers voorafgaand enkele vragen zodat de workshop aansluit op het juiste niveau. Vragen en speciale verzoeken zijn welkom.

Uitgangspunt
De toewijding en liefde voor het vak, het product of het bedrijf vormen het uitgangspunt van deze training, niet social media op zichzelf. Inhoud is leidend, social media volgt. Na deze workshops heb je handvatten om jouw boodschap goed te verpakken en via social media over te brengen naar het grote publiek.

Deel dit bericht

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

© Schrijver met een missie